Általános Szerződési Feltételek
Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Parfümcenter (a továbbiakban Webáruház, Weboldal) használatának feltételeit. Szolgáltatásaink igénybevételével minden felhasználó (Felhasználó, Ügyfél, Vevő) elfogadja, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakkal egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Ellenkező esetben nem jogosult használni a Weboldalt.
Jelen ÁSZF letölthető az alábbi linkről (pdf formátumban): http://parfumcenter.hu/data/docs/aszf.pdf
A Webáruház adatai
A Webáruház címe
A Webáruház üzemeltetője (továbbiakban Szolgáltató)
Szolgáltató neve: PHISIO-LAB Kft
Szolgáltató levelezési címe: 1119 Budapest, Petzvál József utca 46-48.
Szolgáltató székhelye: 1223 Budapest, Rózsakert utca 3-11. 1. ép. A. lház. 3. em. 1. ajtó
Cégjegyzékszáma: 01-09-386689
Adószáma: 28830614-2-43
Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Ügyfélszolgálat elérhetőségei
Telefon (munkanapokon 9-17 óráig): +36 20 779 1924
E-mail: info@parfumcenter.hu
Vonatkozó jogszabályok
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Általános információk
Forgalmazott termékek
A Webáruház elsődlegesen parfümöket, szépségápolási-, higiéniai- és aromaterápiás termékeket forgalmaz.
Termékek adatai
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
A Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Szolgáltató tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Szolgáltató előzetes engedélyével lehetséges.
Vásárlás
A megjelenített termékek kizárólag online, a http://parfumcenter.hu/ weboldalon keresztül, vagy a Webáruház telefonos ügyfélszolgálata segítségével rendelhetők meg.
Készletkezelés
A Webáruház nem tart fenn raktárkészletet. A termékek a Webáruházban leadott rendelések alapján kerülnek beszerzésre hivatalos disztribútoroktól, nagykereskedőktől.
Emiatt előfordulhat, hogy a Webáruházban rendelhető termék időközben elfogy a beszerzési forrásnál, melyről a Szolgáltató is csak utólag szerez tudomást. Ebben az esetben az ügyfélszolgálat telefonon értesíti a Vevőt a készlethiányról, melynek során a Vevő eldöntheti, hogy módosítja rendelését, vár a hiányzó termékre, vagy eláll a hiányzó termékre vonatkozó igényétől.
Visszaigazolás
A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről a Webáruház rendszere automata visszaigazoló levelet küld a Vevő által megadott e-mail címre. Amennyiben ez nem történik meg, ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát, illetve gmail fiók esetén a promóciók fülön található leveleket. Ha egyik helyen sem található, érdeklődjön a Webáruház ügyfélszolgálatán! A megrendelést a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. A módosításra/törlésre telefonon és e-mailben is van mód.
A megrendelések teljesítési ideje
A rendelések teljesítési ideje 2-5 munkanap. Egyes termékek (elsősorban kozmetikumok) esetében a szállítási idő ettől eltérhet, azonban erről a Vevő tájékoztatást kap.
Személyes átvétel
A Webáruház sem raktárkészlettel, sem üzlethelyiséggel nem rendelkezik, így személyes átvételre nincs lehetőség.
Árak
Termékek árai, árak korrekciója
A Webáruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek a törvényben előírt ÁFÁ-t tartalmazzák. A visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik.
A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy a Webáruházban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg. Ilyen esetben a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani. Az áru elküldése előtt az ügyfélszolgálat egyeztetés céljából telefonon megkeresi a Vevőt, felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő dönthet, hogy elfogadja azt, vagy eláll vásárlási szándékától.
Hibás ár esetén sokszor feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, ami egy átlagfogyasztó számára is azonnal észlelhető. A Polgári Törvénykönyvről szóló, 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
Kedvezmények
A Webáruház saját döntése alapján különböző kedvezményeket nyújthat a felhasználóknak különböző időtartamra, különböző feltételek mellett. Webáruházunkban aktuálisan alkalmazott kedvezmények rendszere az alábbi linken érhető el: http://www.parfumcenter.hu/kedvezmenyek
Szállítási díj, utánvét díj, egyéb költségek
Szállítási díjtáblázatunkat a Weboldalon találja meg, a következő linkre kattintva: https://www.parfumcenter.hu/szallitas-es-fizetes
Utánvétes fizetési mód választása esetén függetlenül annak módjától - tehát akár készpénzes akár bankkártyás utánvét - kezelési költség kerül felszámolásra.
Előrefizetés esetén a fizetési mód INGYENES.
Regisztráció, adatok védelme
Regisztráció
A rendelés leadásához a Webáruházban regisztráció nem kötelező, a rendelés anélkül is leadható!
Regisztrációra a főoldalon található Bejelentkezés (Felhasználói menü) ikonra kattintva, az ott található adatlap kitöltésével, vagy a rendelés leadás folyamatába beágyazva van lehetőség.
Regisztráció a főoldalon
A Felhasználói menün belül a Regisztráció alatt a vezetéknév, a keresztnév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges. Az adatok megadását követően szükséges az Általános Szerződési Feltételek elfogadása, illetve a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeinek megismerése és elfogadása, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez való hozzájárulás. Végül a Regisztrálok gombra kattintva egy aktiváló üzenetet küldünk a megadott e-mail címre, melyben a Regisztráció élesítés gombra kattintva létrejön a Regisztráció. Az adatok valódiságát Szolgáltató jogosult ellenőrizni.
Regisztráció a megrendelés során
A Regisztráció egyszerűsített módon, a Pénztár oldalon, a Kapcsolati adatoknál is létrehozható. Ehhez ki kell pipálni a vonatkozó mezőt, és a már megadott kapcsolati adatokon felül megadni egy választott jelszót.
Regisztráció törlése
Vevő bármikor jogosult regisztrációjának törlését kérelmezni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mailben. A Szolgáltató ez esetben köteles a regisztrációt törölni. Ilyenkor a Vevő felhasználói fiókja és esetleges kedvezményei eltávolításra kerülnek, viszont a már leadott rendeléseit ez nem érinti, az azokhoz kapcsolódó adatokat Szolgáltató az Adatkezelési Szabályzatban leírtaknak megfelelő ideig tárolja. A felhasználói fiók eltávolítása után annak visszaállítására többé nincs mód.
Adatok megadása
A Szolgáltató minden esetben a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Szolgáltató kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján, az esetlegesen szükségessé vált értesítést/egyeztetést követően végez. A megadott adatok pontossága garantálja az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, vagy adatmódosításra a rendelés leadása közben online, a leadást követően a Webáruház ügyfélszolgálatával történő kapcsolatfelvétel esetén van mód.
A Vevő a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató minden szempontból kizárja felelősségét, amennyiben Vevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető teljesítési késedelemért, illetve bármilyen egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Adatok módosítása
A Vevő a regisztrációval kapcsolatos esetleges adatmódosításokat köteles személyesen elvégezni, vagy pedig az adatváltozásait a Szolgáltatónak bejelenteni.
Adatbiztonság
A Vevő adatait a Szolgáltató védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki. Ez alól kivételt képez az a harmadik fél, amely a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a Szolgáltató által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az adatok felhasználása az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés b) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján, az adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.
Adatkezelési tájékoztató
Az adatkezelési tájékoztatót elolvashatja/letöltheti itt:
https://www.parfumcenter.hu/data/docs/adatkezelesi_tajekoztato_parfumcenter.pdf
Garancia
Eredetiség: a Szolgáltató kizárólag hivatalos disztribútorokkal áll szerződésben. Ugyanazokból a forrásokból szerzi be a termékeket, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállal azok eredetiségére.
A megvásárolt termékkel kapcsolatos esetleges probléma esetén a mindenkor hatályos jogszabályban rögzített időn (jelenleg a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül) jogosult elállni a szerződéstől. Ehhez Vevő fel kell, hogy keresse a Webáruház ügyfélszolgálatát (e-mailben, vagy munkanapokon 9-17 óra között telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Esetleges csere, levásárlás, visszavásárlás)
A vevő jogai és kötelezettségei
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
Elállás joga
Vevő a megrendelés leadása, azaz a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Ezt az igényét jelezheti e-mailben vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben semmilyen költség nem terheli a Vevőt.
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a Webáruház köteles a Vevő által kifizetett összeget legkésőbb az áru visszaérkezését követő 14 napon belül visszatéríteni.
Elállás esetén felmerülő költségek
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaszállításának költségét a Vevőnek kell viselnie. A Vevőt ezzel kapcsolatban más költség nem terheli, kivéve, ha az elállási határidő alatt a Vevő a terméket az eredeti csomagolásából kibontotta, kipróbálta, esetleg ezen túlmenően is használta. Ilyenkor a termék ebből fakadó értékcsökkenését a Vevő meg kell, hogy térítse a Szolgáltató részére, illetve végső esetben az elállási jogától is elesik.
A Vevő a termék használatától függően a következő értékcsökkenést (a termék(ek) árának megfelelő %-át) köteles kifizetni Szolgáltatónak, azaz Szolgáltató a termék árát ezzel csökkentve fizeti vissza:
- Eredeti csomagolás felbontása, és a termék nem észrevehető mértékű használata esetén a termék bruttó árának 20%-a (ez alól kivételt képez az alábbiakban szabályozott, nyilvánvalóan rossz, a normál paraméterektől eltérő termék, melynek teljes visszatérítésére Vevő felbontás és kipróbálás esetén is jogosult a megfelelő határidőn belül),
- A termék legfeljebb 5%-ának elhasználása esetén a termék bruttó árának 50%-a,
- A termék 5%-nál nagyobb mértékű elhasználása esetén Szolgáltató a terméket már nem veszi vissza.
Kellékszavatosság
Hibás, vagy hibásan teljesített termék átvétele esetén Vevő a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
- kérhet termékcserét, kivéve, ha a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen
- ha a termékcserét nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelhet a termék értékével azonos vásárlási lehetőséget
- végső esetben Vevő a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevőnek kell viselnie, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Vevő köteles a hibát legkésőbb annak felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket a Webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy az Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Visszaszállítás
A Vevő köteles a termék(ek)et haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni az alábbi címre:
PHISIO-LAB Kft - Parfümcenter
1119 Budapest, Petzvál József u. 46-48.
A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a termék(ek)et.
Elállási jog kizárása, visszaélés
A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan zárt csomagolású termék esetén, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza – pl. kozmetikumok
Tilos az elállási joggal visszaélni! Szolgáltató különösen azon eseteket tekinti ilyennek, amikor egy Vevő többedik alkalommal is eláll a vásárlástól, vagy valószínűnek tűnik, hogy a terméket több helyről is megrendeli, majd az egyik szolgáltatótól történő átvétel után a többi esetben eláll a vásárlástól, a terméke(ke)t visszaküldi.
Ilyen esetekben a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy saját kizárólagos döntése alapján az ilyen Vevők esetében az utánvétes fizetési módot ne tegye lehetővé. A termék megvásárlása ilyenkor kizárólag előre fizetés esetén lehetséges.
A Webáruház jogai és kötelezettségei
Felmerülő hibák
A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet használatának, lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és az azzal kapcsolatosan esetegesen felmerülő hibákra.
Felelősség kizárása
A Webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak, vagy azok nem megfelelősége miatt bekövetkező esetleges károkért:
- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Parfumcenter.hu áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, vagy adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következménye.
Okozott károk
A Webáruház nem felelős semmilyen – közvetlen vagy közvetett – kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Ezért és a Webáruházban való vásárlásért kizárólag Vevő felelős.
Vis Maior
A Webáruház nem felelős vis maior vagy olyan esemény esetén, ami nem az irányítása alatt áll(t), az ezek következtében bekövetkező hibás vagy késedelmes teljesítésért, valamint esetleges nemteljesítésért.
Csalás
A Webáruház megtagadhatja szolgáltatásait és kizárhat a felületeiről bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. A Webáruház nem felelős semmilyen, harmadik személy által más személyek rovására történt csalás miatt.
Szabályok megsértése
Abban az esetben, ha a Vevő bármilyen formában megsérti a rá vonatkozó szabályokat, a Webáruház jogosult érvénytelennek nyilvánítani vásárlását, és a Vevő köteles elfogadni ezt a döntést és annak következményeit.
A megrendelés menete
A megrendelni kívánt termékek egy virtuális kosárba kerülnek. A termékek a megfelelő ikonra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosáron belül szabadon módosítható.
Amennyiben a Vevő rendelkezik bármilyen, kedvezményre jogosító kuponkóddal, azt a vásárlás során a „Kuponkód” mezőbe kell beírni, és az „OK” gomb megnyomásával érvényesíteni. Egyes kedvezményeket a rendszer automatikusan érvényesít az árban. Több kedvezmény együttes alkalmazására nincs mód, kupon és automatikus kedvezmény együttes használata esetén a rendszer a beírt kuponkódot veszi figyelembe. A kód sikeres aktiválását követően a kedvezmény azonnal látható a végösszegen.
Ha minden vásárolni kívánt termék a Kosárba került, a Vevő a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva adhatja meg a rendelésleadáshoz szükséges adatait.
Megrendelés oldal
Ezen az oldalon is ellenőrizhető a kosár tartalma, és amennyiben további változtatás szükséges, úgy a „Kosár tartalmának módosítása” linkre kattintva vissza lehet lépni a kosárba.
A vásárlás teljesítéséhez az alábbi adatok kitöltése szükséges:
Kapcsolati adatok
Vezetéknév, keresztnév, egy valós e-mail cím és telefonszám megadása kötelező a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Amennyiben Vevő még nem regisztrált, azt itt is megteheti a vonatkozó mezőre kattintással, és egy választott jelszó megadásával. Amennyiben már rendelkezik fiókkal, lehetőség van itt is a belépésre.
Számlázási adatok
Amennyiben a Vevő magánszemély, úgy elegendő a számlázási cím megadása. Amennyiben a Vevő cégként vagy egyéni vállalkozókét vásárol, úgy a számlázási nevet, illetve az adószámot is meg kell adni.
Szállítási adatok
A szállítási adatokat csak abban az esetben kell megadni, ha azok eltérnek a számlázási adatoktól.
Átvételi módok
Házhoz szállítás
A házhoz szállítást szerződött partnerünk, a GLS futárszolgálat végzi.
Kiszállítási idő 2-5 munkanap, munkanapokon 8-17 óra között. Vevő köteles ennek megfelelő szállítási címet megadni, vagyis ahol ebben az időintervallumban valaki át tudja venni a küldeményt. Ha bármilyen hozzáfűznivaló, plusz információ van a szállításhoz, azt a „Megjegyzés” rovatba kell beírni, az ott megjelenő üzeneteket a Webáruház továbbítja a futárszolgálatnak.
A csomag hollétéről az GLS-nél lehet érdeklődni lehet érdeklődni a +36 20 890 0660 vagy a +36 29 886 700 telefonszámon, vagy az GLS online elérhetőségein.
A szállítás napján a futárszolgálat e-mailben és/vagy a megadott mobil számon sms-ben, esetenként telefonhívással értesíti a Vevőt.
Ha a csomagot nem személyesen a Vevő veszi át, azt az utánvét összegének kifizetése ellenében bármely megbízottja megteheti. Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására. Amennyiben másnap sem sikerül a kézbesítés, a csomagot visszaszállítják a Webáruháznak.
Az GLS Hungary Kft. a Webáruház szerződő partnere, a Webáruháztól függetlenül működő futárcég, ezért a kézbesítés menetében vagy a futárral kapcsolatosan esetlegesen felmerülő problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal.
Csomagpont
A fenti szállítási mód választása esetén Vevő a Weboldalon megjelenő ablakban ki tudja keresni és a „Kiválasztás” gomb megnyomásával meg tudja jelölni a számára legmegfelelőbb helyszínt (általában újságosok, benzinkutak, bevesárláközpontok üzletei). Ha sikerült, akkor a Szállítási adatok mezői automatikusan kitöltődnek.
Kiszállítási idő 2-5 munkanap.
A sikeres kiszállításról a GLS futárszolgálat sms és/vagy e-mail-es tájékoztatást küld, ezt követően 5 naptári nap áll a Vevő rendelkezésére, hogy az adott pont nyitvatartási idején belül* bármikor személyesen átvegye csomagját.
*A nyitvatartásról a futárszolgálat pontos értesítést küld.
Ritka esetben előfordulhat, hogy egy-egy csomagpont megszűnik, vagy valamely okból átmenetileg nem tud csomagot fogadni, az adatbázis viszont nem frissül időben. Amennyiben a Vevő véletlenül megszűnt csomagpontra kérné a csomagját, a Webáruház ügyfélszolgálata telefonon értesíti őt a változásról, és lehetősége van kiválasztani egy másik átvételi pontot, vagy megváltoztatni a szállítás módját.
Csomagautomata
A fenti szállítási mód választása esetén a Vevő a Weboldalon megjelenő ablakban ki tudja keresni és GLS-nél a „Kiválasztás”, Foxpostnál a „Kiválasztom” gomb megnyomásával meg tudja jelölni, hogy melyik csomagautomatába szeretné kérni a csomagot. Ha sikerült, akkor a Szállítási adatok mezői automatikusan kitöltődnek.
Kiszállítási idő 2-5 munkanap.
A sikeres kiszállításról a GLS futárszolgálat e-mail és/vagy sms üzenetet, a Foxpost futárszolgálat e-mail, sms és/vagy Viber üzenetet küld.
A GLS automatákból a kiszállítást követően 5 naptári nap, Foxpost automatákból a kiszállítást követően 4 naptári nap áll a Vevő rendelkezésére átvenni a csomagot, de a pontos feltételekről adott futárszolgálat értesíti a Vevőt.
Megjegyzés mező (kitöltése nem kötelező)
- Ide kerülhet a szállításhoz kapcsolódó egyéb megadni kívánt adat, amely segítheti a kiszállítást.
- Ha kedvezményre jogosító kódját nem tudta valamilyen okból érvényesíteni, ide írhatja be a kódot, így a Webáruház munkatársai ellenőrizni tudják annak érvényességét a rendelés feldolgozásakor.
- Bármilyen egyéb, a rendelés akadálymentes és hibátlan teljesítéséhez szükséges információ megadása.
Fizetési módok
- Utánvét - készpénz: a csomag átvételekor a futárnál kell fizetni, készpénzben
- Utánvét - bankkártya: a csomag átvételekor a futárnál kell fizetni, bankkártyával
- Internetes fizetés: bankkártyás előrefizetés a Barion rendszerén keresztül. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. A fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Kedvezményes fizetési módok
Ajándékutalvánnyal történő fizetés
A Webáruházban lehetőség van parfümcenteres ajándékutalvánnyal fizetni, mely megvásárolható a Webáruházban. Az ajándékutalvány értékéből pénzt a Webáruháznak nem áll módjában visszafizetni, így célszerű annak teljes összegét felhasználni.
Az ajándékutalvány felhasználása:
az utalványon szereplő kódot a kosárban a „Kuponkód” mezőjébe kell a Vevőnek beírni, és az „OK” gomb megnyomásával érvényesíteni. Ha sikerült, azonnal megváltozik a végösszeg. Az ajándékutalvány kódjának felhasználása mellett más kuponkód általi kedvezmény egyidejűleg nem vehető igénybe.
Kedvezmény kódok
A Webáruház különféle akciói keretében kedvezményre jogosító kuponkódokat adhat vásárlóinak. Ezeket a kódokat az ajándékutalvány kóddal megegyező módon lehet érvényesíteni.
Több kód / utalvány együttes felhasználására nincs lehetőség.
Bármilyen nemű kedvezményre jogosító kód felhasználásakor fontos, hogy szóköz ne kerüljön a mezőbe!
A megrendelés véglegesítése és elküldése
Jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadása - kötelező
Az egységes európai adatvédelmi rendelet (GDPR) elfogadása - kötelező
A két checkbox kipipálása nélkül nem jön létre a távollevők közt szerződés, így a rendelés érvénytelen.
Hírlevél hozzájárulás - opcionális
A checkbox kipipálásával elfogadhatja a Vevő, hogy a továbbiakban hírleveleket kapjon a Webáruház üzemeltetőjétől.
Miután a Vevő minden adatot, a kosár tartalmát és a végösszeget is rendben találta, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.
Egyéb szolgáltatások
Díszcsomagolás
A Webáruházban a Vevő kérhet külön díszcsomagolást a vásárolt termékre/termékekre. A díszcsomagolás díja a Weboldalon megtalálható.
A vásárlási folyamat során a kosárban a becsomagoltatni kívánt termék alatt található „Díszcsomagolás” felirat előtti mezőt kell a Vevőnek kipipálnia. Ha egy adott termékből a Vevő többet vásárolt, és többet is szeretne becsomagoltatni, úgy annak megfelelően válassza ki a díszcsomagolásnál a kívánt darabszámot.