• ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
  • H-P 9:00 - 17:00
  • +36-20/779-19-24
  • +36-1/696-0445
  • info@parfumcenter.hu

Abercrombie & Fitch



Az Abercrombie & Fitch márkát lassan már senkinek nem kell bemutatni, hiszen a világ minden pontján neve összefüggött a lezser, letisztult, fiatalos öltözködéssel. Csak az Egyesült Államokban 300 városban vannak üzleteik, és nemzetközi szinten is terjeszkednek. Az Abercrombie & Fitch márkát 1892-ben alapította David T. Abercrombie és Ezra H. Fitch Manhattanben, New Yorkban. Az eredeti A&F márka a sportos és laza ruhákat részesítette előnyben, amely a mai napig a márka sajátja.

Az Abercrombie & Fitch márka odafigyel vásárlói igényeire. Nemcsak női és férfi ruhákat készítenek, hanem a gyerekek számára is van már külön A&F márka. Készruháik ugyan nem a legvagányabb haute-couture vonalat képviselik, ellenben a mindennapokban is hordható, laza eleganciát sugalló termékeket árulnak. Mivel a márka Amerikából indult, így Európában inkább az internet segítségével lehetett beszerezni először az Abercrombi & Fitch ruhákat. Ma már számos helyen nyílt üzletük, így Európában Koppenhágában, Milánóban, Londonban, Madridban találhatóak A&F boltok. Ázsiában Tokyoban, Fukuokában, Szingapúrban és Hong Kongban válogathatnak a fiatalok az Abercrombie & Fitch nagyszerű ruhái közül.

Az Abercrombie & Fitch márka kifejezetten a fiatalokat célozza meg, így a 18-25 év közötti laza, sikkes, modern gondolkodású fiatalok választják inkább a márka által jelzett készruhákat. Az A&F úgynevezett „életstílus” márka, ami annyit tesz, hogy ha az Abercrombie & Fitch ruháit hordja az ember, akkor tartozik valahova. Az A&F ruhákat nem hordhatja mindenki, alapfeltétel a sportos, laza megjelenés és az ezzel járó vagány gondolkodásmód is. Az Abercrombie & Fitch csapatába tartozni különleges dolog, és csak a legtrendibb fiataloknak jár ez a kiváltság.

Mi sem példázza ezt jobban, minthogy a márka 2011-ben kvázi megtiltotta a Jerseyshore, amerikai reality-show szereplőinek, hogy hordják a ruháit. Köztudott, hogy a már említett amerikai reality-show szereplői a közönségesség határát szokták súrolni a műsorban, ezért az egyik szereplő , Mike „The Situation” Sorrentino, számára felajánlották, hogy fizetnek neki, ha nem hordja tovább az A&F által gyártott ruhákat. Az Abercrombie & Fitch képviselője az alábbiakat nyilatkozta: „Aggódunk amiatt, hogy Mr. Sorrentino kapcsolata a márkánkkal jelentős károkat okozhat az Abercrombie & Fitch imázsában.” Látható tehát, hogy fokozottan odafigyelnek arra, hogy a márka összképe megmaradjon.

A stílusos ruhák mellé elengedhetetlen, hogy a márka a parfüm piacon is hírnevet szerezzen magának. Abercrombie & Fitch 8 parfüm a fiatal hölgyeknek szól, akiknek modern és fiatalos megjelenését nem csak a parfüm, hanem az A&F ruhák is segítik. A parfüm finoman fűszeres, elegáns és provokatív egyben. Tökéletes különleges alkalmakra, vagy mindennapos használatra is. Az Abercrombie & Fitch parfüm a kacér lányoknak való, akik nem félnek egy picit megvadulni a mindennapokban.