• ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
  • H-P 9:00 - 17:00
  • +36-20/779-19-24
  • +36-1/696-0445
  • info@parfumcenter.hu

Bourjois, a hölgyek legjobb barátja


1863-ban a Bourjois márka Párizs csodálatos sugárútjain született, amikor a francia főváros a világ vezető gazdasági nagyhatalmai közé tartozott. A Bourjois Párizs titokzatos színházi kerületéből indult, ahol a márka első alkotója, Joseph-Albert Ponsin a színészek és színésznők számára készített sminkeket és parfümöket. A színészet mellett kozmetikával is foglalkozó Ponsin bámulatos színskálákat állított össze a színészek számára. Öt évvel később Alexandre-Napoléon Bourjois vette át a kis cég irányítását. A Bourjois márka ettől kezdve virágzott és vált nemzetközileg ismertté.

Az századforuló idején a Bourjois gyártott először púder állagú pirosítót, a Bourjois Little Round Pot-ot, mely újdonságnak számított az addig folyékony vagy krémes formában használt pirosítók után.

A Bourjois innentől kezdve megállíthatatlan lett. 1891-ben Pantinban gyárat építettek, ahol több millió termék legyártása indult meg. 1898-ban kiadott Bourjois katalógusban már szempillaspirálok, szemhéjfestékek, szájfények, különböző paletták és jó pár parfüm helyet kapott. A termékek kidolgozása bonyolult folyamatokon ment keresztül, odafigyelve a részletekre, hogy a vásárlók azt a minőséget kapják, amelyet a Bourjois hitvallása képvisel.

1920-as években, mikor a nők az egyenjogúság mellett léptek fel, a Bourjois egyfajta támogató szerepet töltött be. A „hölgyek legjobb barátja”-ként emlegetett Bourjois cég nem csak a nők egyéni kényelmére adott, hanem segített megerősíteni a személyiségüket is praktikus és újszerű termékeivel. 1936-ban a Bourjois kiállt a nők szavazati joga mellett, és kampányában népszerűsítette a nők személyes jogait.


A Bourjois küldetése ma a szépség terjesztése az egész világon, hiszen minden nő megérdemel egy kis luxus, hogy jobban érezze magát a bőrében. A Bourjois újítása, a Coup de Théatre szempillaspirál az első dupla sörtéjű spirálok közé tartozik, mely megfelelő tartást ad a pilláknak. Az összes termék tervezése során a Bourjois odafigyelt a praktikusságra, hogy könnyen használhatóak legyenek és elférjenek a legkisebb retikülben is.

Egy olyan márka, amely évszázados tapasztalattal rendelkezik a sminkelés terén, a sminkeltávolítási termékek előállításában is az élen jár. A Bourjois sminkeltávolító Express by Bourjois kétfázisú szemfesték lemosó könnyen szedi le a sminket és az érzékeny bőrűek is nyugodtan használhatják.

A Bourjois parfümök is a minőséget és a divatot sugározzák. A Bourjois Clin D'Oeil Passionnée parfüm összetevőiben a jázmin és a gardénia a meghatározó, kiegészülve a vanília édes illatával és a szegfűvel. A Bourjois Clin D'Oeil Cosmic Girl parfüm már egy játékosabb illatkeverék, melyben inkább az ibolya, a mimóza és az édesgyökér játszik szerepet. A Bourjois parfümök üvegcséi rögtön felkeltik a figyelmet, mivel mindegyik színes, játékos motívumokat tartalmaz.

Új trendek bevezetése, a parfümök fejlesztése és a sminkelés tökéletesítése mind a Bourjois céljai közé tartozik. Náluk a legfontosabb a nő, aki szabadon és önállóan dönt arról, hogyan alakítja ki saját megjelenését.