• ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
  • H-P 9:00 - 17:00
  • +36-20/779-19-24
  • +36-1/696-0445
  • info@parfumcenter.hu

Parfümök - Guess

Szűrés

Guess Parfümök Guess

 
setCustomerId#l21vhvm4uoitd72uoehcv0do2s4vub7e#category#Parfümök>Guess

Az amerikai álom valóra válik

A már Magyarországon is elérhető Guess márkáról valószínűleg mindenkinek az óriásplakáton szereplő csábos, tupírozott szőke hajú szépség jut az eszébe. Ez a retro hangulat a Guess őszi kampányát jellemzi, ahol újra előtérbe kerülnek a cicás szemek, a szexi rock’n’roll és a pörgős szoknyák. A Guess azonban nem csak ebből áll. A Marciano testvérek által 1981-ben alapított márka igazi sikertörténet. A két fivér Franciaországból vándorolt ki Amerikába, hogy szerencsét próbáljon.

Az erős európai hatásokkal dolgozó tervezők készítményei újdonságként jelentek meg a ruházati piacon. A kőmosott, szabásában karcsúsított farmer a Guess egyik védjegyévé vált. A márkát később könnyű volt felismerni stílusáról, hiszen a Guess a kornak megfelelően divatos és trendi ruhákat és kiegészítőket gyárt, melyen érződik a nemzetközi befolyás. A Bloomingdale’s volt az első olyan divatház, amely megvásárolta a Guess által előállított farmereket. A nadrágokat órák alatt elkapkodták és ez még csak az eleje volt a Marciano testvérek diadalának.

A Guess hamar a szexi, vagány és fiatalos életstílus szimbólumává vált. Az évtizedek során a Guess az örök fiatalság érzését nyújtotta vásárlóinak, termékei az érzékiség és a kifinomultság atmoszféráját sugározták. A marketing és a reklám világában manapság elengedhetetlen, hogy az ember modellekkel találkozzon, vagy dolgozzon. A Guess jól kihasználta a modellek népszerűségét. Sok olyan modellel dolgozott együtt, akik neve már ismert volt a divatszakmában, így arcuk megjelentetésével a Guess profitálhatott ismeretségükből.

Naomi Campbell, Claudia Schiffer és Eva Herzigova is modellt állt a Guess számára tervezett plakátokon. Az így készített képek az erős, vonzó nőt ábrázolják,akik tisztában vannak nőies tulajdonságaikkal. A régi időket felelevenítő képeket fekete – fehérben kattintották, így átadva a Guess egyediségét.


A Guess célkitűzései közé tartozik, hogy világméretű márkává váljon. E cél elérésében a Guess csapata hajthatatlan. Igyekeznek a világ minden pontjára eljuttatni a márka által képviselt arculatot.Nyitottak a vásárlók igényeire és fontosnak tartják az állandó kommunikációt a partnereikkel együtt, hiszen csak így lehet világhíressé válni. Az folyamatos csapatmunka, a bizalom és a tisztelet mind a Guess vezetésének kiemelkedő értékei közé tartoznak.

A Guess Seductive for women parfüm az érzékiséget foglalja magába. A parfüm nem rég került a piacra, 2010-ben mutatták be elsőként. A bujaságot idéző parfümben a bergamott és a tömjén keveredik a jázmin és az írisz virágos egyletével. A parfüm egyaránt vadító és lágy illatát a gyümölcsös hozzávalók édesítik meg, így a fekete ribizli, a körte és a narancsvirág. A Guess Seductive for women parfüm az csábításról szól, a vadóc hölgyeknek készült.

"Guess" márka értékelése 0 db vélemény alapján:
0.0
  ( nincs értékelve )
Értékelés és vélemény írás