• ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
  • H-P 9:00 - 17:00
  • +36-20/779-19-24
  • +36-1/696-0445
  • info@parfumcenter.hu

Gyakran ismételt kérdések


Kell regisztrálnom a rendeléshez?

A rendelés leadásához nem szükséges regisztráció.
Oldalunkon lehetőség van véleményezni a termékeket és/vagy márkákat egy pontgyűjtő akció keretében, ehhez a tevékenységhez kell regisztrálni, illetve a későbbiekben bejelentkezni.

Hogyan vásárolhatok?

A parfüm webáruházból elektronikus úton, a www.parfumcenter.hu weboldalon keresztül önállóan, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehet vásárolni.
Elektronikus vásárlás esetén kikeresi a vásárolni kívánt terméket, azon belül kiválasztja a megfelelő kiszerelést, és az ár mellett található „Kosárba!” ikonra klikkelve indítja el a vásárlást. Miután minden terméket behelyezett a kosárba, ki kell tölteni a számlázással és szállítással kapcsolatos űrlapot, majd véglegesíteni a rendelést.
Telefonos rendelés esetén, kollegáink töltik ki a megrendelőlapot, ezért az ügyfélszolgálaton kell bediktálni az Ön által rendelni kívánt parfümöket, és a szállításhoz szükséges adatokat.
Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége munkanapokon 9-17 óráig: +36-20/779-19-24
                                                                                                                     +36-1/696-0445

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazoló e-mail-t?

A visszaigazoló e-mail egy rendszer által, automatikusan generált levél, melyben még egyszer leellenőrizheti, hogy minden termék és adat jól szerepel-e a rendelésében, illetve itt kapja meg törzsvásárlói kódját. Mivel ez egy automata által küldött mail, előfordulhat, hogy e-mail fiókjának levélszemét (spam) mappájába kerül, ezért ha nem kapta meg, kérjük, először ellenőrizze, hátha oda érkezett. (Gmail-es e-mail fiók esetén gyakran a „Promóciók” közé érkezik, kérjük, ott is nézzen utána!) Amennyiben sehol sem találja, kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Mikor érhető el a Parfümcenter ügyfélszolgálata?

Ügyfélszolgálatunk telefonon vagy skype-on munkanapokon 9-17 óráig érhető el.
Amennyiben éppen nem tudjuk felvenni a telefont, illetve munkaidőnkön kívül telefonál nekünk, amint módunkban áll, visszahívjuk Önt.
Az info@parfumcenter.hu címre beérkező e-maileket szintén munkanapokon 9-17 óráig dolgozzuk fel, és lehetőség szerint egy, de legfeljebb 3 munkanapon belül válaszolunk rá.
Hétvégén és munkaszüneti napokon, illetve esti órákban nem dolgozunk, így az akkor érkező megkeresésekre a legközelebbi munkanapon áll módunkban először reagálni.

Karácsonyi időszakban ügyfélszolgálatunk túlterhelt, ezért az e-mailek megválaszolásával illetve a visszahívásokkal kapcsolatban kérjük fokozott türelmüket!

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?

Utánvét: a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával fizetve az összeget
              Foxpost automatába kért csomag esetén csak bankkártyával lehet fizetni
PayPal rendszeren keresztül: előreutalással fizetve az összeget
Simple rendszeren keresztül: előreutalással fizetve az összeget

Van lehetőség személyes átvételre?

Nem rendelkezünk üzlethelyiséggel, csak online parfümériaként üzemelünk, így sajnos hozzánk bejönni a termékekért nem lehet.
Amennyiben nincs rá módja, hogy várja a futár érkezését, ajánljuk a Pick Pack Pont-os vagy a Foxpost automatába szállítást, melyeknél a lakóhelyéhez ill. munkahelyéhez közeli meghatározott pontra (általában újságos, benzinkút, bevásárlóközpont, nagyobb közlekedési csomópontok) kérheti a csomagot, ahova akkor mehet be érte személyesen, amikor Önnek kényelmes.

Ingyenes a kiszállítás?

Parfüm vagy parfüm szett rendelése esetén az egész ország területére, összeghatártól függetlenül ingyenes a kiszállítás, akár Trans-o-flex futárszolgálattal, akár Pick Pack Pontra, akár Foxpost automatába kéri a szállítást.
Egyéb termékek - parfümös kiegészítők (after shave, dezodor, tusfürdő, testápoló), illetve minden kozmetikai, smink, hajápolás és wellness termék - rendelésen esetén, ha a rendelés összege meghaladja a 10000Ft-ot, VAGY ha a rendelésben szerepel LEGALÁBB EGY parfüm vagy parfüm szett, akkor INGYENES a kiszállítás. Ellenkező esetben 790Ft-ot kell fizetni a szállításért.

Hogyan történik a kiszállítás?

Három szállítási mód közül választhat:
1. Trans-o-flex Hungary futárszolgálattal.
Ebben az esetben a szállítás 2-5 munkanapon belül történik, munkanapokon 8-17 óráig, így kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol ezekben az órákban tartózkodik. Ha bármilyen hozzáfűzni valója van a szállításhoz, kérjük a „Megjegyzés” rovatba írja be, az ott megjelenő üzeneteket továbbítjuk a futárszolgálatnak.
Amikor feladjuk a csomagot, érkezik egy automatikus levél az Ön által megadott e-mail címre. Innentől kezdve a csomag hollétéről a Trans-o-flex futárszolgálatnál érdeklődhet a +36-1/8777-400-es vagy a +36-1/8777-444-es telefonszámon.
A szállítás napján a Trans-o-flex futárszolgálat küld egy sms értesítést a megadott mobil számra.
Ha a szállítás napján nem áll módjában a megadott címen tartózkodni, a csomagot az utánvét összegének kifizetése ellenében bármely megbízottja átveheti, csak kérjük biztosítsa, hogy valaki tartózkodjon a megadott címen, és legyen nála elegendő összeg a csomag átvételéhez.
Sikertelen kézbesítés esetén a Trans-o-flex-es futár hagy egy értesítő etikettet a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására. Amennyiben másnap sem sikerül a kézbesítés, a csomagot visszaszállítják hozzánk.
2. Pick Pack Pont alternatív futárszolgálattal
Amennyiben a megrendelőlap kitöltésekor ezt az opciót választja, a megjelenő listák alapján ki tudja választani az Ön számára legmegfelelőbb helyszínt (általában újságosok, benzinkutak, bevesárlóközpontok üzletei), ahova majd személyesen mehet el, amint kapott sms és/vagy e-mail-t a Pick Pack Pont-tól, hogy megérkezett a csomagja.
Az üzenet megérkezésétől számítva egy hét áll rendelkezésére, hogy átvegye csomagját az adott pont nyitvatartási idején belül bármikor.
Pick Pack Pont-ra való szállítás esetén a szállítási idő Budapestre 2-5 munkanap, az ország más területeire 3-6 munkanap.
3. Foxpost csomagterminálra szállítással
Amennyiben a megrendelőlap kitöltésekor ezt az opciót választja, megjelenik a Szállítási adatok mezői mellett egy Foxpost „Válasszon automatát” ikon, melyre rákattintva a felugró ablakban ki tudja választani, hogy melyik Foxpost automatába szeretné kérni a csomagot. Ha sikeresen kiválasztotta, és rákattintott a térkép alatti „Szállítási adatok rögzítése” linkre, akkor a Szállítási adatok mezői automatikusan kitöltődnek, és a Foxpost ikonon megjelenik egy zöld pipa.
Amikor odaér a csomag a kiválasztott automatába, érkezik egy sms a megadott telefonszámra, benne a kóddal, mellyel az automata ajtaját lehet kinyitni.
Fontos: Ha a fizetés nem előre történik - tehát nem PayU vagy PayPal rendszeren keresztül -, akkor az automatánál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!

Mikorra várhatom a rendelésemet?

Nem raktárkészletről dolgozunk, hanem a rendelések alapján, hivatalos disztribútoroktól hozatjuk el a termékeket. Ennek okán a rendelések kiérkezéséig minimum 2 munkanap szükséges.
A szállítási időt befolyásoló tényezők:
1. A szállítás módja (Trans-o-flex futárszolgálat Pick Pack Pont vagy Foxpost)
2. A rendelés leadásának időpontja
3. A rendelt termék
A fent említett tényezők függvényében legkorábban:
1. Trans-o-flex futárszolgálattal és Foxpost-tal minden esetben minimum 2 munkanap
    Pick Pack Pont Budapesten minimum 2 munkanap, vidékre minimum 3 munkanap
2. 16 óra után leadott rendelések másnap kerülnek feldolgozásra, így azok 3 munkanap múlva várhatóak először. A pénteken 16 óra után, illetve hétvégén beérkezett rendelések hétfőn kerülnek feldolgozásra, így legkorábban szerdán várhatóak.
3. Némely parfümöket sajnos nem áll módunkban másnapra beszerezni, illetve a kozmetikai, smink, hajápolási és wellness termékek nagy részét is több munkanap múlva kapjuk meg, így rendelésükkor  előfordulhat, hogy akár 4-5 munkanap is eltelik a csomag kézbesítéséig.
 Amennyiben a kiszállítás az 5 munkanapot is meghaladja, úgy - lehetőségeink keretein belül - időben értesíteni fogjuk a késésről.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a karácsony előtti időszakban a futárcégek túlterheltsége miatt a szállítás csúszhat egy-két napot!

Mi a garancia, hogy eredeti terméket kapok?

Kizárólag hivatalos disztribútoroktól szerezzük be a termékeket, ugyanazokból a forrásokból, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállalunk azok eredetiségére.
Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, kérjük, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mail-ben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), és készséggel ismertetjük a reklamációs folyamat részleteit. Felhívjuk figyelmüket, hogy a visszaszállítást minden esetben mi intéztetjük a velünk szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adják fel részünkre a kifogásolt terméket!

Mi a teendő, ha nem azt a terméket kaptam, amit akartam?

Kérjük, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mail-ben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), és értelem szerűen kicseréljük azt a kívánt termékre. Felhívjuk figyelmüket, hogy a csere lebonyolítását minden esetben mi intéztetjük a velünk szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adják fel részünkre a tévesen kapott terméket!

Miért ennyivel olcsóbbak a parfümök, mint a boltokban?

Költségeink sokkal kisebbek, mint a hagyományos boltoknak, üzletláncoknak, így kisebb haszonnal tudunk dolgozni.
Minden terméket a beérkezett rendelések alapján rendelünk meg a hivatalos disztribútoroktól, saját raktárkészlettel nem rendelkezünk, így arra plusz összeget nem kell szánnunk.
Ezen kívül kevesebb alkalmazottal dolgozunk és kisebb a bérleti díjunk is, mint ha üzlethelyiséget/üzlethelyiségeket üzemeltetnénk.
Előnyünk még a boltokkal szemben, a szélesebb vevőkör, hiszen egyáltalán nem vagyunk helyhez kötve. Míg az üzletekben csak azok vásárolhatnak, akik oda betérnek, online vásárlás esetén az egész ország területéről bárki számára elérhetőek a termékek.

100%, hogy megkapom a kívánt terméket?

Mivel nem saját raktárkészletről dolgozunk, hanem a hivatalos disztribútoroktól hozatjuk el a termékeket a rendelések alapján, az esetleges készlethiányokról sajnos mi is csak utólag értesülünk.
Oldalunkon folyamatosan aktualizáljuk a rendelhetőségeket, de így is előfordulhat, hogy valamely terméket nem tudjuk időben leszedni honlapunkról. Tapasztalataink alapján azt ígérhetjük: 98% az esély, hogy valóban kapható a kívánt termék.

Ha valami épp nem kapható, akkor az mikor lesz legközelebb?

Sajnos erre a kérdésre nem tudunk válaszolni, mivel a disztribútorok sem értesítenek minket előre, hogy mi, mikor fog érkezni hozzájuk. Így azt ajánljuk, hogy folyamatosan figyeljék honlapunkat. Rendszerint hetente kapunk értesítést arról, hogy mely termékek érkeztek, és azokat rögtön ismét láthatóvá tesszük oldalunkon.

Értesítenek telefonon, hogy mikor kapom meg a csomagot?

A csomag feladásakor rendszerünk küld egy levelet az Ön által megadott e-mail címre arról, hogy átadtuk a csomagot a választott futárszolgálatnak. Ezután a rendeléskor választott szállítási mód függvényében:
- a Trans-o-flex futárszolgálattól kap egy SMS-t a szállítás napján.
- a kiválasztott Pick Pack Pont-ról küldenek egy SMS-t, amikor megérkezik hozzájuk a csomag.
Cégünk csak abban az esetben telefonál, amennyiben a megjegyzés rovatban feltünteti, hogy mindenképp kér telefonos értesítést a kiszállítást megelőző napon, de ez azt is feltételezi, hogy amíg nem érjük el telefonon, addig nem adjuk fel a csomagját.

Hogyan kaphatok törzsvásárlói kedvezményt?

Már egy teljesített vásárlás után törzsvásárlónak számít, így a következő alkalommal már kedvezményesen juthat a kívánt termékhez/termékekhez.
Az első rendelés alkalmával kapott visszaigazoló e-mail-ben talál egy törzsvásárlói kódot, melyet a következő vásárlási folyamat első lépésénél, a „Kosár”-ban tud aktiválni. A „Kedvezmények”-nél szereplő „Kód megadása” mezőbe másolja be a kódot, és nyomjon rá a mező melletti „OK” gombra! Ha sikerült, azonnal megváltozik a végösszeg. (Kis és nagy betűk számítanak, különösen ügyelni kell a kis „l” és nagy „i”, vagy a „0” szám és „O” betű összekeverhetőségére, illetve hogy szóköz ne kerüljön a mezőbe!)
Felhívjuk figyelmüket, hogy a törzsvásárlói kedvezmény más kedvezményekkel nem vonható össze!

Nem találom a törzsvásárlói kódomat, vagy megvan, de nem fogadja el a rendszer. Ilyenkor mi a teendő?

Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mail-t melyben a törzsvásárlói kódja szerepelt, úgy rendelésleadáskor írja be a megjegyzés rovatba, hogy Ön törzsvásárló. A rendelés feldolgozásakor ellenőrizni fogjuk rendszerünkben, hogy valóban rendelt e már, és ha igen, úgy manuálisan levonjuk az 5% kedvezményt.
Ha megvan a törzsvásárlói kódja, de nem tudja érvényesíteni, úgy először ellenőrizze az alábbi dolgokat:
- a kód eleje is szerepel (TVK- , mely után közvetlenül jön az egyedi azonosító)
- kis és nagy betűk meg vannak különböztetve
- biztos, hogy véletlenül sincs szóköz a mezőben (másolásnál előfordul, hogy előtte, vagy mögötte bent marad)
- ha szerepel a kódban ilyen: nem keverte-e össze a kis „l” betűt a nagy „i” betűvel, vagy a „0” számot az „O” betűvel
- a kód beírása után biztosan rákattintott-e a mellette lévő „OK” gombra
Ha ezek közül biztosan minden rendben szerepelt, akkor kérjük írja be törzsvásárlói kódját a megjegyzés rovatba, és a rendelés feldolgozáskor ellenőrizni fogjuk, mi lehet vele a probléma, illetve manuálisan levonjuk az 5% kedvezményt.

Hogyan tudom a kuponkódot vagy ajándékutalvány kódot érvényesíteni?

A vásárlási folyamat első lépésében, a „Kosár”-ban tudja aktiválni úgy, hogy a „Kedvezmények”-nél szereplő „Kód megadása” mezőbe bemásolja a kódot, és rányom a mező melletti „OK” gombra. Ha sikerült, azonnal kiírja a kedvezményt, és megváltozik a végösszeg. Amennyiben nem sikerül, kérjük írja be a megjegyzés rovatba a kuponkódot, és a rendelés feldolgozásakor ellenőrizni fogjuk, mi lehet vele a probléma, illetve manuálisan levonjuk a kódért járó kedvezményt.
(Kis és nagy betűk számítanak, különösen ügyelni kell a kis „l” és nagy „i”, vagy a „0” szám és „O” betű összekeverhetőségére, illetve hogy szóköz ne kerüljön a mezőbe!)
Fontos: a kuponkód általi kedvezményt más kedvezménnyel nem tudja összevonni! Az utalvány összegéből pénzvisszafizetés nem jár!

Mi az a teszter?

A teszterek ugyanolyan üvegben és minőségben kerülnek forgalomba, mint a hagyományos parfümök, kizárólag csomagolásukban térnek el a megszokott parfümkiszereléstől. Ugyanúgy eredeti a parfüm, nem hiányzik belőle, csak külső megjelenésében más. Gyártótól függően rendszerint sima karton- vagy egyszerű fehér dobozban van, néha doboz nélkül, illetve egyes parfümök esetében nincs kupakja. Akkor érdemes teszter parfümöt vásárolni, ha saját használatra, és nem ajándékba veszi, mert így megspórolhatja a csomagolás árát.

Mit jelent az Eau De Parfum, Eau De Toilette, Eau De Cologne?

Egy parfüm alapvetően különféle illóolajok keveréke etilalkoholban feloldva. A parfümöknek különböző típusai vannak a koncentrációjuk alapján, tehát attól függően, hogy milyen mértékben tartalmaz parfümolajokat. A parfümök főbb fajái::
Parfum (Parfum essence, Parfum exract): 15-40% (általában 30%) parfümolaj tartalommal
Eau De Parfum (röviden EDP): 10-30% (leginkább 20%) parfümolaj tartalommal
Eau De Toilette (röviden EDT): 5-20% (jellemzően 10%) parfümolaj tartalommal
Eau De Cologne (röviden EDC): 2-8% (leggyakrabban 5%) parfümolaj tartalommal
A parfümös kiegészítő termékek, mint after shave (borotválkozás utáni arcszesz), testápoló, tusfürdő, dezodor...stb. 1-3%-ban tartalmaznak parfümolajokat.