Ügyfélszolgálat: +36 20 779 1924 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Szállítás és fizetés GYIK
Fentisáv
Kizárólag eredeti termékek
100% hivatalos forrásból
Fentisáv
Akár ingyenes szállítás
Már 1 parfüm rendelésekor is
Fentisáv
Akár 40% kedvezmény
A bolti árhoz képest

Kenzo

Nem mindegyik divattervező jelenik meg a színpadon elefántháton - Kenzo Takada azonban igen! A parfümjei ugyanilyen stílusos, meghökkentő és elbűvölő stílusban születtek meg - érdemes megismerkedni velük!

Szűrések
KATEGÓRIÁK
Kollekció
mutass többet...mutass kevesebbet...
Illatcsalád
mutass többet...mutass kevesebbet...
Ár szerint
-

A Kenzo márka szülőatyja a japán Kenzo Takada, aki érdeklődését a divat és a parfümök iránt lánytestvéreinek divatújságjait lapozgatva szerezte. Az 1939-ben született tervező egyike volt az első férfitanítványoknak a tokiói Bunka Fashion College-ban. Szülei nem támogatták karriertörekvéseiben, ezért tanulmányait saját magának kellett finanszíroznia.

Az iskola befejezése után Párizs felé vette az irányt, ahol 1970-ben megnyitotta első butikját, a Jungle Jap-et. Sajátos stílusával nyomban magára vonta a divatvilág figyelmét: Kenzo Takada elvarázsolta a közönséget eredetiségével, a különböző kultúrák, a természet és a színek ötvözésével. Szenvedélyes utazóként bejárta az egész Földet, élményei erőteljesen befolyásolták kollekcióit is.

A '70-es évek elismeréseit követően a '80-as években bemutatta férfi- női- és gyermek-kollekcióit is, mielőtt 1987-ben megalapította volna a KENZO PARFUMS-t, amelynek első parfümje, Ca Sent Beau egyből sikert aratott a nagyközönség körében. A Kenzo Parfums az utóbbi évtizedekben olyan úttörő illatokat alkotott meg, mint a Flower by Kenzo, Kenzo Amour és a L'eau Par Kenzo Pour Femme. Világhírnevet minden bizonnyal a Flower by Kenzo parfüme hozta meg neki, hiszen mai napig az eladási listák élén áll. A Kenzo parfümöt viola és a rózsa mellett vanília és fehér pézsma aromája teszi határozottá. Mivel azonban virágos, nem túl uralkodó: finom, púderes illatát csak egészen közelről lehet érezni.

A divatházat 1993-ban felvásárolta az LVMH. Ez a francia cég tulajdonosa több parfümmel és luxuscikkel foglalkozó vállalatnak is, mint például a Fendi vagy a Louis Vuitton. Kenzo Takada 1999-ben vonult vissza a tervezéstől, a márka kreatív igazgatója Patrick Guedj lett. A Kenzo öltözékeinél mindig is érzékelhető volt a népies hatás, Nyugat és Kelet találkozása - valamint a színek és minták keverése, amit nem sok divatház tud ilyen professzionális és folyton megújuló módon gyakorolni.