• ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
  • H-P 9:00 - 17:00
  • +36-20/779-19-24
  • +36-1/696-0445
  • info@parfumcenter.hu

Parfümök - Rochas

Rochas Parfümök Rochas

 
setCustomerId#7alfhp3de8qgu8ad7add1c0mlb108mlo#category#Parfümök>Rochas

Rochas – különös elegancia

Marcel Rochas francai divattervező 1925-ben nyitotta meg saját divatházát, ahol később a ruhákon kívü parfümök és szépségipari termékek is készültek. A Rochas volt az első dviatház, amelyik ¾-es kabátokat kezdett gyártani, az első sikert mégis egy parfümnek, a Femme-nek köszönhette. Az akkor modernnek számító illat egy különlegesen finoman munkált dobozban rejtőzött.


A céget napjainkban főleg a divat világából ismerik. A franciás hatású, elegáns stílust Oliver Theykens honosította meg a Rochas-nál 2002-ben. Theyskens kollekciója hatalmas siker volt: elbűvölőnek, csábítónak nevezték a sorozatot.

A Rochas ezek után üstökösként szárnyalt és a sztárok körében is nagy népszerűségre tett szert: Nicole Kidman, Jennifer Aniston, Kirsten Dunst, Kate Bosworth, Jennifer Lopez, Rachel Weisz, és Sarah Jessica Parker is viselte a divatház kreációit.

A ház ekkor alakította ki a „demicouture” sítlust: olyan ruhákat készítettek, amelyek tömeggyártása túl drága volna, de a haute couture-től eltér, hiszen nem annyira aprólékos a kidolgozottsága. Az üzleti modell egy darabig működött, de végül egyértelműen láthatóvá vált, hogy az irányvonal nem tartható. Theykens ekkor olcsóbb mellékvonalak bevezetésével próbálkozott, de ez sem biztosította a hossz távú sikert.

2006-ban a divatházat birtokló Porcter & Gamble végül bejelentette, hogy megszűneti a Rochas divatágazatát. A söntés szakmai körökben is nagy vihar kavart: sokan azt gondolták, nem a Demicouture volt a felelős a divatház sikertelenségéért: a világ alakult át annyira, hogy a drága termékek már nem voltak fenntarthatóak.

Rochas 2008-ban támadt fel a hamvaiból, amikor Marco Zanini lett a ház művészeti vezetője. a szakember már több divatmárkát is sikeresen újra bevezetett a piacra. Zanini lépésről lépésre próbálta meg újból felépíteni a Rochast, végül 2013-ban mégis úgy döntött, elhagyja a vállalat. Utódját sokan Alessandro Dell'Acqua-ban látják, aki jelenleg No. 21. néven a saját márkáját viszi.

Rochas parfümjeit a megelepő csomagolás és a klsszikus illatok jellemzik. Az egyik legsikeresebb parfüm, az 1999-ben megjelent Man például egy tradicionális, orientálisfás illat. A bergamott és a levendula frissítő jegyei dinamikussá teszi a fejillatot. A gyengéden pulzáló jázmin, a friss és ártatlan vízililiom és a pézsma a romantikus hangulatért felelősek, mígy a krémes és meleg vaníliás-szantálos alapillat egész napra finom alapot ad.

A 2008-ban megjelent, női Rochas Soleil egy gyümölcsös és fűszeres, gazdag női illat. A körtés-mandarinos fejillatot egy kevés rózsabors teszi fűszeresen rafinálttá, míg a tubarózsás, narancsleveles szívillat virágos ártatlanságot kölcsönöz a parfümnek.

Tocade a határozott nők kedvence lehet. az 1994-ben megjelentetett illat érzéki, fűszeres és szenvedélyes. A finoman zöldes aromákkal dolgozó fejillat bergamottal, fréziával és gerániummal tisztaság és ápoltság érzését adja, míg a jázminos és magnóliás szívillat minden érzéket áthat.

"Rochas" márka értékelése 0 db vélemény alapján:
0.0
  ( nincs értékelve )
Értékelés és vélemény írás